Filtrere søket

Avstand til...

Avstand til...
Slett

Hotellets fasiliteter

Antall stjerner

Antall stjerner (1 til 5):

Prisklasse

Prisklasse


Type innkvartering

Måltider

Tema

Gjestanmeldelser

Valuta for pengene
Gjestens mening
Anbefalinger
0%
|
50%
|
100%
|

Betalingsmetoder



Hjem / Kunde Service

Kunde Service

Uansett hvor du drar for å utforske verden, finnes Zleeping Hotels for hånden, for dine spørsmål , eventuelle behov for hjelp eller service , om det er dagligdagse refleksjoner eller uventede hendelser.

Personlig service er en integrert del av Zleeping Hotels kultur. Essensen av vår virksomhet er vårt løfte om å sikre at alle kunder kan føle tillitt til oss under hele perioden av forretningsforholdet, fra booking tidspunktet til hjemkomsten.

Vi akter å la Zleeping Hotels være et levende, dynamisk selskap som, sammen med våre kunder, vil skape og forme den best mulige virksomhet, fra både kundens og selskapets synspunkt. Vi skal være i konstant dialog med våre kunder, en dialog som vil kontinuerlig endre og forbedre vår organisasjon basert på behovene og ønskene fra våre gjester og besøkende.

Gjesten skal alltid kjenne seg trygg med å booke hos oss. Etter booking, kan gjesten stole på oss til å realisere deres planer, og at vi står klar for å gi personlig service under hele oppholdet.

Zleeping AG
Reg.No FL-0002.361.084-1

Hvordan kan vi hjelpe deg?

Kontakt oss via E-mail

info@zleepinghotels.com

commercial@zleepinghotels.com

Maria Åtting, Direktør

Eva Sletten, Salgsansvarig

Groups, Gruppeavdeling

Kontakt oss via telefon

Telefon: +47 215 432 14

Vanlige spørsmål (FAQ)

» Det er et problem å booke over internett, hva kan jeg gjøre?
Send en e-mail til info@zleepinghotels.com eller kontakt oss på vår 24 timers web support på tel.nr. +4721543214 og vi vil hjelpe deg å gjøre bookingen.
» Er det en minimumsalder for innsjekk på hotell?
Normalt krever hotell at du må være minimum 18 år for å sjekke inn, I USA er grensen 21 år.
» Er det mulig å reservere mer enn ett rom av gangen, eller booke flere rom for grupper?
Ja, du kan bestille mer enn ett rom så lenge romtypen er den samme.
» Er det mulig å tjene Zleeping Dollars på flyreiser og pakkereiser?
Nei. For øyeblikket tilbyr vi ikke den muligheten.
» Er det trygt å betale med kredittkort på websiden?
Ja. Betalinger blir gjort med 3D Secure teknologi sertifisert av VISA og MASTER CARD
» Hva er avbestillingsreglene?
Avbestillingsregler for alle bestillinger vil bli vist under bestillingsprosedyren. "Zuperdeal" er et hotellrom eller en leilighet til en svært rimelig pris og er derfor en IKKE REFUNDERBAR booking. Det er IKKE mulig å kansellere eller gjøre noen endringer for denne typen booking. Du vil alltid bli varslet om dette før du kan bestille et Zuperdeal-tilbud.
» Hva er ZleepAdvisor?
Zleeping Hotels vi sette all fokus på gjestene, noe som er grunnen til at vi også ønsker at de skal dele sine meninger med andre gjester. ZleepAdvisor gir deg personlige meninger og informasjon om hoteller som vil hjelpe deg å få en bedre helhetsinntrykk av hotellet.
» Hva skjer om jeg må avbestille en reservasjon som er gjort med Zleeping Dollars?
Dersom hotellet blir kansellert innen avbestillingsreglene trer i kraft, vil du få dine Zleeping dollars tilbake på kontoen umiddelbart etter at kansellering er gjort. Normale avbestillingsregler vil gjelde også for bookinger med Zleeping dollar.
» Hva slags kreditt- og debetkort aksepteres?
For å gjøre en booking må du ha et Visa eller et MasterCard.
» Hva slags romtype har du?
Dobbel rom: inneholder en dobbel seng eller 2 separate senger i samme rom. Beregnet for 2 personer. Baderom/dusj om ikke annet er nevnt i beskrivelsen av hotellet. Ekstra-Seng i et Dobbel Rom: Ekstra seng for barn 2-11 år eller for voksne, i dobbeltrommet. Singel rom: inneholder en eller to singel senger. Beregnet for en person. Baderom/dusj om ikke annet er nevnt i beskrivelsen av hotellet. I USA har majoriteten av rommene 2 senger (135-160 cm/seng) eller en dobbeltseng. Rom for tre opptil fire personer har normalt 2 dobbeltsenger. Prisen for dette rommet er ofte ganske lav, men det er da lagt opp til at 2 personer per dobbeltseng. Noen hoteller tilbyr en ekstraseng mot en ekstra kostnad (denne bookes og betales direkte til hotellet). Flersengsrom (sovesal) eksisterer blant noen av våre budsjett alternativ/ hostaler. Delte rom med flere senger. Noen rom har dusj/WC I rommet og andre har dusj/WC ute i korridoren. Leilighet – Studio: Leilighet med 1 rom, kombinert stue og soverom, kjøkkenkrok og bad. Leilighet -1 soverom: Leilighet med 1 separat soverom, stue, bad, kjøkken eller kjøkkenkrok. Leilighet - 2 soverom: Leilighet med 2 separate soverom, stue, bad, kjøkken eller kjøkkenkrok. Balkong eller terrasse: I følge de opplysninger som finnes i det enkelte hotells beskrivelse.
» Hvem skriver gjestevurderingene på ZleepAdvisor?
For å forsikre oss om at vi får vurderinger av personer som virkelig har bodd på hotellet, må du ha et Zleeping Hotels booking nummer, som bare kan brukes én gang for å legge inn anmeldelsen.
» Hvor kan jeg finne adresse til hotellet?
På din voucher vil du finne all informasjon om hotellet, adresse og telefon nummer.
» Hvor lang tid tar det å arrangere hotell bytte?
Om du vil bytte hotell, skal du vite i forkant at det er ofte en langsom og kostbar prosess som kan ta 2-3 dager, avhengig av tiden på året og tilgjengeligheten på andre hoteller i området. Hvis du likevel ønsker å gå videre med hotellbyttet vil vi gjøre alt vi kan for å hjelpe med å finne et bedre hotellalternativ for deg.
» Hvordan kan jeg finne mer ut om karrieremuligheter innen Zleeping Hotels?
Vi vil informere på vår webside om eventuelle ledige stillinger. Du er alltid velkommen til å sende din CV til info@zleepinghotels.com
» Hvordan kan jeg registrere / avregistrere meg for Zleeping Hotels nyhetsbrev?
For å registrere deg for mottak av nyhetsbrev kan du logge inn på din Zleeping konto og klikke på knappen for registrering på vår webside.
» Hvordan kan jeg tjene Zleeping Dollars?
Ved å gjøre en bestilling gjennom Zleeping Hotels. For hver 100 € du bruker gjennom zleepinghotels.com, tjener du en Zleeping Dollar. 1 Zleeping Dollar er verdt 1 €. Du må ha fullført en bestilt tur før du kan begynne å tjene dine Zleeping dollar. Husk at du først må registrere en konto for å kunne få denne fordelen.
» Hvordan kommer jeg i kontakt med Zleeping Hotels Customer Service?
E-post eller ringe vår web-støtte. E-post: info@zleepinghotels.com. Telefon Web støtte: +4721543214 24 Hour Web Support.
» Hvordan vet jeg at min reservasjon er bekreftet?
Alle våre hotellrom er bekreftet med hotellet i samme øyeblikk du gjør reservasjonen.
» Hvordan vil jeg finne transfer bussen på flyplassen?
Når du booker transferen vil du få en ny voucher til transferen hvor det står beskrevet hvor du skal gå for å finne din transport.
» Hvordan vil min private og personlige informasjon bli beskyttet av Zleeping Hotels?
Zleeping Hotels vil ikke dele din personlige informasjon med andre selskaper.
» Hvorfor burde jeg abonnere på nyhetsbrevet til Zleeping Hotels?
For å få de siste nyheter og tilbud på våre hotell.
» Hvorfor burde jeg registrere meg og logge inn på zleepinghotels.com?
Fordi hvis du gjør det, får du muligheten til å tjene Zleeping Dollars som vil gi deg rabatt på din neste booking.
» Jeg har et spørsmål angående en tidligere booking.. Hva gjør jeg?
Kontakt oss og oppgi ditt Zleeping Hotels referanse nummer og vil prøve å hjelpe deg.
» Jeg har fullført min bestilling, når vil jeg bli belastet for min hotell reservasjon?
Ditt Visa eller MasterCard vil bli belastet den dagen du velger å betale din hotell booking.
» Jeg har kansellert min hotell booking, når vil jeg bli kreditert?
Transaksjonen vil bli gjort senest 24 timer etter at avbestillingen er gjort. Normalt vil du ha pengene tilbake på kontoen din 3-4 bankdager etter reservasjonen har blitt avbestilt.
» Jeg mottok ikke bekreftelsesemail etter jeg gjorde en reservasjon. Hva gjør jeg?
Ikke noe problem. Kontakt oss via telefon eller via email og vi vil sørge for at voucher og/eller booking bekreftelsen blir sendt til deg.
» Kan jeg avslutte min konto eller profil hos zleepinghotels.com?
Ja, bare trykk kanselleringsknappen innlogget på din konto.
» Kan jeg be om en spesiell romforespørsel eller gi preferanser på min hotell reservasjon?
Ja, selvfølgelig. Vi vil gjøre vårt beste for å gi deg det du vil ha, men husk at dette er kun en forespørsel og at Zleeping Hotels ikke kan gi noen garantier for at det vil være mulig å oppfylle den. Noen hoteller tar ekstra betalt for spesielle tjenester. Eventuelle forespørsler sendes til info @ zleepinghotels.com
» Kan jeg booke et rom som spesifikt dekker mine behov?
Vi vil gjøre vårt beste for at hotelloppholdet skal bli så tilfredsstillende som mulig, uansett hva dine behov måtte være. Du kan alltid gjøre en forespørsel til hotellet men Zleeping Hotels kan ikke garantere at du får alle ønskene oppfylt.
» Kan jeg booke et rom via telefon?
Du kan ringe oss om du trenger hjelp med å gjøre en booking.
» Kan jeg bruke Zleeping Hotels.com fra min mobil telefon?
Ja. Det vil snart bli en App som lar deg bestille hotell fra din mobiltelefon.
» Kan jeg endre min hotell reservasjon?
Etter at bestillingen er bekreftet og betalt for kan den ikke endres på vår webside. Kontakt vår kundeservice for eventuelle endringer. Endringer av navn og barns alder er gratis. Alle endringer er avhengig av tilgjengelighet.
» Kan jeg endre mitt passord?
Ja. Legg inn den emailadressen du brukte når du registrerte deg hos Zleeping Hotels og en link med informasjon om hvordan endre passordet vil bli sendt til deg.
» Kan jeg få en kvittering for min hotell reservasjon?
Ja. Etter fullført bestilling, vil en bekreftelse bli sendt til din e-postadresse. Etter full betaling, vil en hotell voucher sendes til samme e-postadresse.
» Kan jeg få transport fra flyplass til hotell?
Ja. Du kan legge til en transferbooking til din hotellbooking om du ønsker. Vi kan arrangere transfer for deg på de aller fleste destinasjonene. Om du ikke kan finne den transferen du ønsker tilgjengelig på websiden, kan du alltid sende oss en email til info@zleepinghotels.com og vi vil gjøre vårt beste for å arrangere din transfer.
» Kan jeg finne et spesifikt hotell?
Ja, du kan se etter hotellnavnet og så sjekke om det er ledige rom i perioden du ønsker å bo der.
» Kan jeg gå igjennom eller endre min profilinformasjon?
Ja. Gå inn på din konto og rediger din profilinformasjon når som helst.
» Kan jeg gjøre en hotellreservasjon for noen andre?
Ja, ikke noe problem. Du kan også gi bort et globalt gavekort og la mottakerne planlegge sin egen rute, hvor som helst i verden.
» Kan jeg registrere meg for Zleeping Dollars? Er det noen kostnad?
Ja, alle kan registrere deg for Zleeping dollar, noe som er helt gratis.
» Kan jeg se en oversikt over de reservasjonene jeg har gjort?
Ja, gå inn på din Zleeping konto og klikk på dine reservasjoner. Om du har mange reservasjoner vil du se en liste med alle.
» Kan jeg se hotellkostnaden og avbestillingsreglene etter at jeg har gjort reservasjonen?
Ja. Du finner all informasjon om din booking i din Zleeping konto.
» Kan jeg sjekke ut senere enn planlagt fra mitt hotell?
Om du vil bli lenger enn planlagt, kan vi bli kontaktet for å se om vi kan hjelpe deg, eller du kan betale direkte til hotellet på stedet.
» Kan jeg sjekke ut tidligere fra hotellet mitt enn planlagt?
Ja, men det vil være en avgift. Avgiften avhenger av avbestillingsreglene til dette bestemte hotellet.
» Kan jeg skrive en gjestevurdering om et hotell?
Ja, hvis du har bodd på hotellet. Du trenger et Zleeping Hotels referansenummer for å legge inn din anmeldelse. Dette er for å garantere ektheten av anmeldelser. Legge inn anmeldelser er en av måtene å tjene den ettertraktede Zleeping dollaren.
» Kan jeg stenge min Zleeping Hotels konto?
Når du måtte ønske kan du stenge din konto.
» Kan mine barn bo på hotellet?
Normalt ja. Det er noen voksenhotell som ikke aksepterer barn, men i så fall vil det være informasjon om dette i hotellbeskrivelsen.
» Kan Zleeping Hotels holde min booking til et senere tidspunkt?
Zleeping Hotels holder din booking i din handlekurv i 30 minutter. Om du har vært inaktiv i mer enn 30 minutter har økten utløpt og din kontakt med Zleeping Hotels er avbrutt.
» Må jeg opprette en konto med zleepinghotels.com for å gjøre en booking?
Nei, du kan gjøre en booking uten en konto, men uten konto vil du ikke få muligheten til å motta de ettertraktede Zleeping Dollars.
» Når man gjør en booking, er skatter inkludert i romprisen?
Ja alltid. Om det er noen unntak vil du bli varslet i bookingsøyeblikket og på voucher.
» Noe uforutsett har kommet opp og jeg kan ikke reise. Kan jeg kansellere min reservasjon?
Det kommer an på ulike ting. Normale kanselleringsregler gjelder for bookingen, men for et lite beløp kan du kjøpe til en forsikring. Det er 2 muligheter: Basic - Avbestillingsbeskyttelse – Vi vil refundere deg om du har en gyldig årsak. Se listen. Total – Avbestillingsbeskyttelse – vi vil refundere deg uansett årsak, uten behov for noen dokumentasjon.
» Om jeg glemmer å avbestille og ikke bruker rommet jeg har reservert, må jeg fremdeles betale for bookingen?
Ja. Når du gjorde bestillingen aksepterte du bestemte avbestillingsregler, som også kan leses etter bookingen er fullført. Noen hotell refunderer et visst beløp tilbake.
» Om jeg vil bytte hotell, vil det bli noen ekstra kostnad?
Før ankomst: normale avbestillingsregler vil gjelde og nytt hotell kan bookes. På plass: ja, først må vi vite differansen i pris på det nye og det gamle hotellet og også hva avbestillingsavgiften blir på hotellet som var booket originalt. Vi vil alltid bekrefte kostnaden før vi gjør noe mer. Etter det, kan du som gjest bestemme om du vil bytte hotell eller ikke.
» Søkeresultatet viser ikke det hotellet jeg vil bo på. Hvorfor finner jeg ikke hotellet?
Vi samarbeider med mer enn 30,000 hoteller på fler enn 1500 destinasjoner i over 120 land, men noen ganger kan dette skje. Du er i så fall velkommen til å sende en forespørsel til vår email adresse info@zleepinghotels.com og vi vil gjøre vårt beste for å hjelpe deg.
» Til hvilken alder regnes mine barn som barn?
Frem til de er 12 år. Etter fylte 12 regnes de som voksne.
» Tilbyr Zleeping Hotels noen form for avbestillingsforsikring?
Ja, vi har to ulike alternativ. En Basic forsikring og en Total forsikring.
» Tilbyr Zleeping Hotels spesielle typer rabatter?
Ja. Hold deg oppdatert på vår webside og på Facebook, Twitter eller registrer deg for Zleeping Hotels nyhetsbrev for å bli oppdatert om spesielle tilbud.
» Ved ankomst, hva trenger jeg for å sjekke inn på hotellet?
Et gyldig pass og din hotellvoucher.
» Vil hotellet godta mitt kjæledyr?
Det er noen dyrevennlige hotell, men ikke alle er det. Den beste måten å være sikker på er å gjøre en forespørsel via e-mail til info@zleepinghotels.com.
» Vil jeg fremdeles få samme pris om jeg endrer en hotellreservasjon?
Det er avhengig av hvilke endringer du vil gjøre og hvordan det påvirker bookingen. Om du for eksempel vil legge til en person kan det være du trenger et rom til, som du må betale ekstra for.
» Vil min Zleeping Dollars kreditt utløpe?
Så lenge du selv bestemmer deg for å ikke bruke dem, kan du ikke miste Zleeping dollar. Zleeping dollar kan bare brukes som valuta på tjenester kjøpt gjennom zleepinghotels.com

Din voucher

Din handlekurv er tom.
Din voucher

Følg oss

Guest of Honor

Facebook

Twitter

Følg oss
Tel +47 21543214 • E-mail info@zleepinghotels.com
www.zleepinghotels.no • www.facebook.com/zleepinghotels.no

Legg merke til at din handlekurv vil tømmes kl . Reservasjoner du har gjort vil kanselleres og annet innhold i handlekurven tas bort om du ikke fullfører bestillingen.

Fortsett til kassen
Velg språk
Velg valuta